Inschrijfformulier

Inschrijven VV Virtus
 Welkom bij de Virtus familie, want dát zijn we! We vinden het erg fijn om een nieuw familielid te mogen verwelkomen en u bent slechts een stapje verwijderd van het lidmaatschap van Voetbalvereniging Virtus.

Mocht u tussentijds vragen hebben dan kunt u deze altijd stellen op info@vv-virtus.nl; vanuit privacy overwegingen kunnen we u op deze site helaas geen telefoonnummer verstrekken. Wij streven er naar om mails te beantwoorden binnen 5 werkdagen.

Veel plezier bij de Virtus familie!!

Bestuur VV Virtus
Contributiebedragen en kleding bijdrage.
Contributiebedragen en kledingbijdrage zijn gebaseerd op echte leeftijd en dus niet waar een lid in speelt. Al onze jeugdleden kunnen gebruik maken van de inbruikleen tenues hiervoor wordt de contributie per lid met €1.- per maand verhoogd.

Contributie
De actuele bedragen vindt u in onderstaande tabel.

Soort lid Leeftijd van Leeftijd tot en met Maandbedrag Maandbedrag met korting
Spelend: Kabouters 0 5 € 10,50 € 8,50
Spelend: Pupillen 6 12 € 12,50 € 10,50
Spelend: Junioren 13 18 € 13,50 € 12,25
Spelend: Senioren 19 N.V.T. € 16,75 € 13,75
Spelend: G-team N.V.T. N.V.T. € 8,50 € 8,50
Niet spelend lid N.V.T. N.V.T. € 7,00 € 7,00
Jeugdsportfonds

Virtus heeft in haar missie opgenomen dat iedereen , dus álle kinderen en jongeren kunnen sporten . Niet alleen omdat het leuk is, maar omdat het belangrijk is voor de persoonlijke ontwikkeling van kinderen. Kinderen leren samenwerken, merken waar ze goed in zijn waardoor het zelfvertrouwen groter wordt en het concentratievermogen wordt beter.

Een kind dat lekker in z’n vel zit, presteert beter thuis, op school en op straat. Het Jeugdfonds Sport & Cultuur ondersteunt deze missie door subsidie te verstrekken voor situaties waar er thuis weinig geld is.

Klik op de link voor meer informatie: https://jeugdfondssportencultuur.nl/voor-wie/

Meedoen = meer kansen!

Spelregels
  1. Inschrijven VV Virtus (Zie bovenstaande button)
  2. Aanvragen mogen voor meerdere kinderen uit één gezin gedaan worden.
  3. Een aanvraag kan alleen gedaan worden door een intermediair.
  4. De contributie / lesgeld wordt direct betaald aan de sportclub of instelling
  5. waar het kind les heeft.
  6. Spelregels over de hoogte van de bijdrage of leeftijd van het kind kunnen per fonds of gemeente verschillen. Kijk voor de spelregels op de websitepagina van het fonds bij u in de buurt.
  7. De bijdrage moet jaarlijks opnieuw aangevraagd worden.
Kijk voor exacte spelregels bij je eigen gemeente ‘zoek een fonds bij jou in de buurt’.