Activiteiten

Als u denkt dat er alleen maar gevoetbald wordt bij onze vereniging moeten we u teleurstellen!
Wij organiseren buiten het voetballen om diversen activiteiten voor zowel de kleinste als voor de wat oudere jeugd en natuurlijk ook de senioren. Denk hierbij aan: Jeugd kamp, vrijwilligersavond, Winterspelen, Mini – Maxi Toernooi, de jaarlijkse Club BQ en de Sinterklaas middag.

Speciaal voor de organisatie van deze activiteiten is er “De Activiteitencommissie”.
Buiten deze activiteiten worden er soms ook nog activiteiten georganiseerd met je elftal; dit dienen de ouders in samenspel met de jeugdleiders zelf te regelen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld ouder-kind voetbal, uitje naar een pretpark of een barbecue. Eventuele kosten voor zulke activiteiten zijn voor eigen rekening.

Heeft u leuke ideeën, toevoegingen of verbeter punten, schroom dan niet om contact met ons op te nemen via acvirtus@outlook.com. Doe dit ook als u denkt van toegevoegde waarde te kunnen zijn voor onze activiteitencommissie!